GOLF CL Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 har ett problem med nå jeg har lite turtall så begynner den og fjuske er det noen som vet hva det er som er problemet? var en kamerat som sa den trakk falsk luft men det sier meg ingen ting. og vist den trekker falsk luft hva kan jeg gjøre for og fikse det? er en Golf 3 CL 1995 mod gått 130000 km takker for alle nyttige svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Sjekk vakuumslanger, spesielt den til bremsekraftforsterkeren. Se etter hull/sprekk, og lytt etter sugelyder. Neste er gummiflensen under "forgasseren". Den pleier ofte å sprekke. Du får ny for lite penger på Biltema. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Luft--drivstoff/Forgasserfot/Forgassertilkobling-52801/ -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg