forgot10 Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 hei! Jeg har et lite problem, som jeg ikke har satt meg ordentlig inn i enda, men kjølevannet forsvinner under kjøring, men har ikke sett nevneverdige flekker under bilen. Med det lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg litt, har sett at det har svettet litt rundt omkring, men vet foreløpig ikke hva det er. (Beklager grønne bilder, problem med portinga av Windows Phone 7.5 på HD2'en... :P) Er dette relatert til kjølevannsforsvinningen? Så en fersk dråpe her, under radiatoren (Beklager for ufokusert bilde, garasjen var HELT mørk, så jeg tok bilde i blinde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Prøv og følg slangen du tenker på og se hvor den ender opp. Det du kan gjøre er og dytt fingeren din i dråpene etter den ferske lekkasjen og ta litt på tungespissen, er den søt er det glychol. (Giftig, ikke svelg det) Hvis det ligger dråper rett under radiatoren er det jo mulig den er lekk. Er væsketapet stort eller syns det først i beholderen etter en stund? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Thanks! Skal se neste uke, bilen står lagret noen mil unna, så tar det neste gang jeg kjører forbi. Så søt vil si glychol ja. Skal huske det :) Det under radiatoren tror jeg er lekk fra tempføleren, uten å si noe helt sikkert, var helt mørkt når jeg observerte det ved en tilfeldighet når jeg skulle lade batteriet ;) Væsketapet vil jeg påstå er stort. Var ikke lenge siden jeg fylte på en liter.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Lekker det selv om motoren ikke er startet eller går, kun stått stille? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Når motoren går antar jeg, Kunne ikke se noen flekker under ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Prøv trikset over, hvis det ikke er synlige kjølevæske lekkasjer er jeg redd toppakningen din er gått. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg