reitsma Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har en veteran prosjekt som jeg vil holde original, dvs ikke kutte hul for høyttalere. Har tenkt å montere noe høyttalere under dashboard men de kan ikke være for store, ca- 2,5-5 1/4" Må ha de i kasse ellers blir det ingen lyd fra de, trodde Clarion hadde noe liknende men de har gått ut av produksjon? Hvis noen kan peke meg i rett direksjon er jeg meget takknemlig, gjerne litt kvalitetshøyttalere (ikke Biltema). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 (endret) Hva med PC høytalere? :) Modifisere litt. Endret Februar 11, 2012 av Thoka85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Denne er feilpostet, og burde vært under bilstereo og ikke prosjekter... Hvor stor kasse kan du lage til hver høyttaler?? Tang band har noen rå 4" høyttalere, som spiller bra med bass også. http://www.dynabel.no/Shop/Product/Tang-Band-W4-1337SD-4%22-Fulltone/TA0403 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reitsma Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 jeg fant til slutt disse: http://www.ebay.com/itm/370565685444?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Sånne kan du finne på nærmeste Bilxtra/Torshov/Mekonomen også, og slippe frakt, tull&toll... men når du etterspør kvalitetshøyttalere over her... :uhhmmwhat?: Er det IH Scout'en du skal ha dem i? Du har ikke noen grill i dashbordet originalt? Har en type 5,25" i kasser her: Bør gjerne kompletteres med f.eks. et par diskanter som disse oppå dashbordet: Hva slags radio/spiller skal du bruke i bilen? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg