Gå til innhold

Torkil h skogesal: Opel Senator A og Manta A.

Ranger emnet

torkil h skogesal

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått gjort endel!

I går demonterte jeg setene og tepper og det der, for å ta rusten i innerskjermen. I dag så jeg litt mere på det og det ville bli veldig trangt å sveise. Men så tenkte jeg som så att jeg kunne ta ut dashbordet :P Det var faktisk mindre jobb enn forventet :D

Så nå er dashbordet, og rattstammen ute, jeg fikk også demontert dørtrekkene, så det ikke skal bli skadet når jeg pusser ned sveisen ;)

Er greit å være på den sikre siden når det kun ble levert 5 senatorer i hele norge med dette interiøret!!

Jeg fikk også pusset gulvet der det var rust og det er endel, men nå er alt demontert så nå er det bare å begynne å skjære og sveise :D

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort stort i dag :/

Men har da kappet ut en liten bit rustent metall! :)

Også har jeg pusset ned litt rundt der med negerkuse ;)

I morgen blir jeg mest sansynlig min far til Oslo :D

Da skal jeg få rettet den ene felgen min som har en liten bulk i seg( bilde under).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått gjort endel!

I går demonterte jeg setene og tepper og det der, for å ta rusten i innerskjermen. I dag så jeg litt mere på det og det ville bli veldig trangt å sveise. Men så tenkte jeg som så att jeg kunne ta ut dashbordet :P Det var faktisk mindre jobb enn forventet :D

Så nå er dashbordet, og rattstammen ute, jeg fikk også demontert dørtrekkene, så det ikke skal bli skadet når jeg pusser ned sveisen ;)

Er greit å være på den sikre siden når det kun ble levert 5 senatorer i hele norge med dette interiøret!!

Jeg fikk også pusset gulvet der det var rust og det er endel, men nå er alt demontert så nå er det bare å begynne å skjære og sveise :D

Skjønner ikke at du tør å holde på med det ledningsstyret der.. haha :)

Har ikke gjort stort i dag :/

Men har da kappet ut en liten bit rustent metall! :)

Også har jeg pusset ned litt rundt der med negerkuse ;)

I morgen blir jeg mest sansynlig min far til Oslo :D

Da skal jeg få rettet den ene felgen min som har en liten bulk i seg( bilde under).

SYKT råe felger! ;) Hvor store er de?

Bilforumet er helt klikka! Bah!!!

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har merket det godt, men var litt flere ledninger enn først forventet :P Lurer på hvordan det er på en nyere bil jeg :P

SYKT råe felger! ;) Hvor store er de?

Det er 18" felger, 235/40/zr18 ;) fikk de for 3500 kr, og de var kun kjørt 100km siden både felger og dekkene var nye!! :D

Bilforumet er helt klikka! Bah!!!

Du ser hva jeg har skrevet mellom det du har skrevet her ;) Bilforumet er litt klikk ja :P

Endret av torkil h skogesal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er forhildsvis ingenting i motsetning til hva man finner i andre biler. Jeg har mer enn nok med å finne frem i ledninger i min Audi :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider