Passelat1,9 Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Hei folkens! :) Har plana om å senke bilen min, så lurer på om det er nokken som har tips og triks som kan vere nyttige å vite? :) Det eg lura mest på er ka burde eg kjøpe, det skal vere justerbart og ikkje så altfor dyrt. Har sett nokke på BSbildeler som heter AutoStyle til 3800,-. Nokke eg bør passe på? :mekke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passtikk Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Av erfaring burde du ikke kjøpe senkesett fra Autostyle. De er veldig myke å holder ikke mere enn en sesong på norske veier. Men kan godt gi deg pris på ett sett som er bedre fra V-Maxx eller fra H&R. Har selv en passat 3B 2.8 V6 Syncro som jeg kjører ett bra senkesett fra KW på men de er forholdsvis dyre. PS. Man får hva man betaler for. Jeg selger også alt av slitedeler til alle biler til gode priser i forholt til andre bildelrekvisitabutikker Hilsen Stig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/passat-3b-3bg Her er utvalget vårt, vi anbefaler Supersport sitt Black Evolution sett som er produsert på lisens fra KW og har 3 års garanti. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Når det er 3 års garanti så regna eg nesten med at det er skikkelige greier. :) Kanskje det blir dei då, men noen som vet prisen på KW v1 og v2 er sånn ca? er det garanti og sånt på dei? Må bare vente til lommeboka får vokst litt til. Er ikke mye penger å hente inn når en går på skole ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/passat-3b-3bg Her er utvalget vårt, vi anbefaler Supersport sitt Black Evolution sett som er produsert på lisens fra KW og har 3 års garanti. Jeg har dette på Octavia'n min. Er ikke pinnestivt, så man har faktisk litt comfort igjen. Anbefales :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Trur nok at uansett ka eg montera vil forskjellen på komfort bli jæ*** stor! Kjøre på sikkert verdens mest ubrukelige dempere! Comfort line... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat1,9 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Men det til Supersport, på en skala fra 1-10, hvor stivt vil du si det er då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Men det til Supersport, på en skala fra 1-10, hvor stivt vil du si det er då? Tja, 7 kanskje.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg