kommando Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Har akkurat byttet bil fra a4 til a3 2000 mod. 1.8T og vært svært fornøyd hittil. Merket at den har vært litt treg før motoren går rundt en stund. Men nå nekter den altså å starte :/ Dette skjer: Når jeg vrir om nøkkelen skrur lysa og alt det elektriske på, og hører noe svake lyder fra motoren som om noe går rundt i slow motion. Hehe vet ikke om dere skjønte den, men vanligvis hører man at motoren iallefall prøver å starte. Dette er gjort: -testet andre batteri som jeg vet er ok -Motoren starter ved trilling Noen som vet hva som kan være gærnt, eller har forslag hvordan jeg kan fikse det? Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Strømtom? Dårlig batteri. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Strømtom? Dårlig batteri. nei, har prøvd å lade opp batteriet mitt som viste seg å ikke funke. så prøvde jeg å bytte batteri med naboen sin bil Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Sjekk om den får bensin og har gnist. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Trur jeg må bytte startmotoren, så er bare å taue han til verksted:/ vet du om noen billige i gjøvik? Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg