Lompe Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32960175 Se link for bilder. Info: Selger en pc som jeg har vært utrolig fornøyd med. Jeg satte den opp med de delene som trengtes til mitt bruk, og den har levert mye mere enn jeg forventet. Den brukes altfor lite, vil ikke si at den er ubrukt, men nesten. Her får du en pc som du ikke trenger å gjøre noe med. Legg inn det du skal ha og begynn og bruk. Med i prisen får du 17" skjerm, mus og tastatur. Det ligger en EKTE KJØPT versjon av Windows Home Edition på den. Utenom det er den helt ren. Boot disk er SSD noe som gjør det utrolig rask i oppstart. Jeg hadde også de programmene jeg brukte hyppigst på den. 3.2Ghz, 6GB RAM og 1GB skjermkort gjør at den gjør det du trenger når du trenger. Helt nytt kabinett med en 120mm vifte, og panel i front med lyd inn/ut, USB og SATA. Har esken for kainettet så det er ikke noe problem å sende. Eske for skjerm fikser jeg også. Specs: HDD: Crucial 64GB SSD 1TB WD SATA 130GB ATA 110GB ATA Hovedkort: ASUS M4A89GTD PRO/USB3, Soocket-AM3 Prosessor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition. 3,2Ghz. RAM: 6GB Kingston DDR3 Skjermkort: XFX Radeon HD 5770 1GB Strøm: Corsair CX 500W MYE PC for pengene her.. Ny eller brukt: Brukt Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 opp Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg