dannydoh Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Kjøpte meg Saab 9-5 2.0 T (Automatgir) for en måned siden ca. Den tidligere eieren hadde kune hatt den en kort periode (ettersom han selger bruktbiler) så han hadde begrensa med kunnskap om bilen. Men både jeg og flere som har kjørt bilen mistenker sterkt at den er chippa, så lurte jeg på, er det noe jeg kan gjøre for å finne det ut sikkert? (Forresten ikke orginalt eksosanlegg, det er blitt oppgradert av den tidligere eieren før der igjen, som jeg mistenker var han som fikk chippa den) Takker for svar på forhånd! Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Går an og gå inn med utstyr brukt til chipping og finne ut det. Jobber på fyksen og vi driver med chiptrimming. Du får ta deg en tur til lillehammer. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg