MagneA Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hei. Har en 2000 mod 1,6 focus her på tunet. I forrige uke så klikka varmevifta fra dag en til den neste. Toltalt helt dødt. Har hatt ut vifta og satt strøm på den med pluss og minus fra bilbatteri og da gikk den rundt. Har også bytta motstandsenheten men fortsatt ingen ting skjer. Lurer på om det kan være bryter som er gåen. Har målt litt med multimeter og får utslag på pluss ledning på vifte når bryter i bil står på 0 men på 1 2 3 4 går utslaget helt ned på 0 volt. Noen har også ment jeg bør bytte vifta og mener denne er gåen men i og med att den funker når jeg kobler rett til strøm lurer jeg litt på det. Noen her som har noen forslag på hva jeg bør prøve. Svar motas med takk da det er kaldt om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Høres ut som det er defekt bryter ja, om det heller ikke er noen ulyder i vifta så ville jeg ha sjekka bryteren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Tenker at det er kontakta på bryteren som er brent. Sett et par eksempler på det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneA Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Nei det har visst ikke vært noen ulyder i vifta. Er fruen som bruker bilen mest. Hva mener du med kontakta på bryteren Mondeo. Inni bryteren eller inni der ledninger går inn i pluggen som blir koblet til bryter?? Skal ut å handle bryter i dag tenkte jeg så får vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Pluggen inn på bryter ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg