Gå til innhold

MaariusB; 1996 VW Vento. (The Cotton candy)

Ranger emnet

MaariusB

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke gidda å knipsa så mye bilder underveis. Men bilen er ferdig lakkert og venter kun på lakk på sideskjørt og frontleppe før montering. + div detaljer fra P&R, som sikkert aldri kommer.. Og selvfølgeli senk og felger når snøen smelter.

post-64130-13804854009521.jpg

post-64130-13804854009372.jpg

post-64130-13804854009414.jpg

post-64130-13804854009445.jpg

post-64130-13804854009476.jpg

FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede fått seg ett lite snøfall. Hadde vært greit med litt vår, så flere deler kan komme på.

[ATTACH]29072[/ATTACH]

Passaten min har også fått seg ett snøfall. De[ATTACH]29073[/ATTACH]r blir den også stående en stund, for etter mine ører og dømme så var det lyden av reima mellom kammene som gikk av, så gjerne 16 ventiler i hytt og pine der..

post-64130-1380485401017.jpg

post-64130-13804854010203.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede fått seg ett lite snøfall. Hadde vært greit med litt vår, så flere deler kan komme på.

[ATTACH]29072[/ATTACH]

Passaten min har også fått seg ett snøfall. De[ATTACH]29073[/ATTACH]r blir den også stående en stund, for etter mine ører og dømme så var det lyden av reima mellom kammene som gikk av, så gjerne 16 ventiler i hytt og pine der..

syns den fargen var litt voldsom men d er jo smaksak:P men ellers ser jo bilen grei ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt mere klarlakk på viss du i det hele tatt har noe da ? , da hadde den vært sine fulle fem innenfor stance . hvordan felger har du til den ?

Er lkkert med skikkelig matt lakk da, for at den skal bli matt ;) Har kansje litt mere glans i sola enn grått vær som på bildene.

Men stance har ikke så.mye med glansen i lakken å gjøre da ;) Er Schmidt th-line i 17*8, men de blir bare kjørt med i mai, så blir de byttet. Får ikke på de med det første, for fortsatt full vinter hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt mere klarlakk på viss du i det hele tatt har noe da ? , da hadde den vært sine fulle fem innenfor stance . hvordan felger har du til den ?

haha what? stancen på bilen har da ingen ting å gjøre med fargen? :P

Digger fargevalget jeg! :D spess var det, men de er da ikke negativt deet :D tror det vil gjøre seg når Schmidt felga er på plass!

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si jeg selv ble noe overrasket over fargevalget på bilen. Bllr nok bedre når du får på andre hjul og får tatt noen skikkelige sommerbilder av den ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider