oddsen Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Eg vet at det kanskje ikke er helt her eg skal poste,- men der e ikkje akkurat så mye ang. Jazz 06 her. Det som e problemet mitt er at styringen er for hard når eg kommer i fart, Den er så hard at om eg kjører en skarp sving i rundkjøringsfart så eier ikke bilen selvoppretting. Rattet bare står der om du slipper det. E det mulig å kople vekk den enheten som " strammer" styringen når bilen kommer i fart ?? Noen som har peiling ?? Det er vel ganske likt på de fleste Honda.?? Hadde en Accord og der fungerte dette systemet mye bedre. Please gi meg tips om noen har mulighet. Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Må bare spør, får du overhodet noen som helst feeling med ett slikt system? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg