IJU123 Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Hei! Opplevd i det siste at bilen min (golf 3 1,8L) fusker/napper ved pådrag. Er ikke så ille når jeg gir gass nedover, men derimot oppover skjer det ingen ting. Det er så ille at jeg av og til må ned i 1. gir. + at den sliter med å starte om morgenen. Noen som har peiling. Byttet tennplugger Bensinfilter Har sjekket om fordeleren er fuktig. Noe den ikke er. Noen som har peiling på hva som er feil med golfen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Skru av hele luftfilter slangen og sjekk den gummi "hylsa" imellom filter slangen og forgasseren..Den har en tendens til og gå i oppløsning etter noen år (hvis det er forgasser og ikke innsprut da) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Er det ikke slik at coilene pleier å ryke på disse bilene, tro? På min var coilen gåen og bilen gikk ikke. Ifølge tidligere eier hadde bilen hatt problemer med å starte en stund før den plutselig stoppet. Mener Biltema har ny coil relativt rimelig, evt. burde det la seg gjøre å finne en brukt. Lykke til! EDIT: Mulig (ikke sikker, må sjekke) jeg kan skaffe en brukt coil til deg til kr. 200. Må i så fall hentes på Nord-Kisa utenfor Jessheim. Mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IJU123 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Hei, beklager sent svar. I dag fikk jeg skiftet coilen noe som gjorde at bilen min går veldig bra igjen. Takk for hjelpen. Hilsen Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg