Gå til innhold

Prosjekt sugetrimm Neon CS 1999.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du behøver ikke melde i fra. Så lenge den er over 10 år, er det ingen avgift på det.

Ellers angående effekt, så skal i hvertfall ikke jeg si noe om det. Du har jo den orginale katalysatoren osv, å jeg tror ikke de vil kikke på det en gang.

Neon er kjent for å være ganske sprek i forhold til dagens mammabiler, så de tenker vel "Oi, hadde glemt at den var så sprek :D!

Så lenge bremsene dine er i orden, tror jeg det skal gå bra.

Du har jo header på. Da hadde jeg satt på den øverste delen av varmeskjoldet til manifolden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjem igjen! :D Bremsene funker flesk nå! :) Visste seg at det var returventilen på bremseslangen som laga oppstyret! Heldigvis hadde vi med en ny en :afro Men tror jeg skal si ifra om modifiseringen, det blir jo ikke noen ekstra kostnader på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går motoren som den skal nå?

Jeg hadde ikke gjort det pga så begynner de å bable om bremsene er store nok osv, så blir det bare ball.

Man får ikke større bremser til 1.gen Neon, så jeg hadde i hvert fall vært stille som ei mus.

Ok, jeg hadde komentert at den er litt sprekere enn orginalt pga det er satt på grenrør eller no hvis de kommenterte det.

Men du gjør som du vil. Det er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er over ti år gammel så skal det ikke bli no pålegg på kostnader, med mindre jeg øker effekten med mer en 15%, å de kan jo ikke å ut ifra 100hk, da bremser og understell er lik 133hk..? å har sikkert 135-140hk etter at gasspjeld og CAI kommer på, å det er jo ikke mer en 15% økning ifra 133? Så da skal det jo i bunn og grunn gå greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For, den kontakta so sitter på lampa nå, er oval, så er på en måte pæra en del av den kontakta. Kan se det er tre stikkere ved siden av hverandre.

Skal ta et bilde så dere ser hva jeg mener. Takk for tipset, Ram :)

[ATTACH]33486[/ATTACH]

Universal 9004 / 9007 Kontakt

9004 / 9007 plugg med nye ledninger

KR 82,00

på lager hos Nordic Auto Import

http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/rekvisita/elektronikk/universal-9004--9007-kontakt.aspx

post-71019-138048544813_thumb.png

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går utfra det som står i vognkortet, uavhengig av bremser og understell. Så du må isåfall få den godkjent med 133 hester. Det skulle vel ikke by på større problemer enn at du må dokumentere at bilen ble levert med og kan godkjennes med 133 hester ;)

Aahh.. å hvordan dokument er det da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider