Gå til innhold

Prosjekt sugetrimm Neon CS 1999.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hvis bilen er over ti år gammel så skal det ikke bli no pålegg på kostnader, med mindre jeg øker effekten med mer en 15%, å de kan jo ikke å ut ifra 100hk, da bremser og understell er lik 133hk..? å har sikkert 135-140hk etter at gasspjeld og CAI kommer på, å det er jo ikke mer en 15% økning ifra 133? Så da skal det jo i bunn og grunn gå greit?

 

Hallo.

 

Nei det ikke noe avgifter vis bilen er over 10år.

Men bilen er bare godkjent til 150hk, Du får ikke papirer fra Chrysler Norge på høyere enn det.

Og du trenger ikke si noe om det du har gjort på bilen.

Jeg viste min med alt av trim jeg hadde på, gikk helt fint.

Du må bare vise den med katalysator.

Di har ikke noe måte og teste hvor mye hester som bilen din gir.

 

Di har ikke vondt av det di ikke veit ;)

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten oppdatering.

med DOHC ecu og fuelkontroller + E85=

 

0-100: 6.9 sek på vinterhjul med pigg.

50-110: 6.0 sek.

How how how :)

 

Hallo

 

Du får ta deg en tur til raufoss, så kan vi koble opp bilen på bærbare min. da kan du kjøre 0-100, 0-100-0. 1/4 drag.

Teller ned på pcen og blir grønt når du skal gi bånn gass:p

Og lese av alt i hjernen din;)

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger inn bilder til uka. dysene er litt for lange, så det må skives opp til railen. Det var enkelt å montere. Var vanskelig å starte, til alle dysene fikk bensin. Den hadde nesten tom tank, og fyldte den opp med E85. Startet mye lettere uten konvertern, enn med mindre dyser. Kommer til å selge fuelboksen tror jeg.

Satt på nye girspakforinger inni bilen i dag. Nå er den tight og fin i girspaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Tiden flyr, men tenker det kan være greit å oppdatere tråden litt.

Nytt for øyeblikket er at jeg har satt inn en Comp 400 kam. Crane 12 var egentlig rævva å kjøre med. #400 har mere bunndrag.

TTI lth er byttet ut med Pacesetter coated header, koblet på en Magnaflow OEM cat.

Eksosen er fortsatt rustfri 2.5"

Understell bak er overhalt med Protane foringer. Nye rustfrie bremserør osv.

Også gått til innkjøp av Brukt KW senkesett og Neon 14" Bubbel wheels som skal ha Michelin 175/65-14 dekk.

post-105832-0-32150600-1413362793_thumb.jpg

post-105832-0-73758300-1413362814_thumb.jpg

post-105832-0-17982200-1413362826_thumb.jpg

post-105832-0-63080800-1413362833_thumb.jpg

post-105832-0-11853900-1413362840_thumb.jpg

post-105832-0-76975600-1413362851_thumb.jpg

post-105832-0-88287100-1413362882_thumb.jpg

post-105832-0-26992700-1413362890_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår