yosi4 Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Hei! lurte på om det er flere som har motatt en pm fra en som babler masse rart han skrev: Hei der, Jeg kommer fra Malaysia Jeg har peugeot 407 2,0 Bensin Jeg bruker et drivstoff saver på 407 fungerer veldig bra prøvde også på Passat CC spare opptil 20% byen kjører dårlige syltetøy lang avstand spar 60% Også produktet konverterer Blyfri / Ron 95-97 Også på dieselmotorer turbo og ingen turbo Jeg ønsker å selge til Norge kan du pls råd søker distributører takk vennen Beklager bruk google oversetter Jeg kan snakke engelsk Hva er detta forno???? flere som har motatt noe sånt? Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 haha.. Send han litt penger så han kan begynne å impotere produkter til Norge ;) Eller gi han kreditt kort nr ditt og/eller kontonr xD hahaha Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 det hørtes ut som en super Ide! hvorfor tenkte jeg ikke på det? hehe kan jo også sende han kort og kode i posten :D Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter slike så vi får sendt de ut! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Som Vikingen sier er det fint at dere rapporterer slike. Rapporteringsknappen finner dere i nedre venstre kant av pm. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 I den siste tiden har vi fått endel spammere på forumet. Dette blir tatt hånd om så fort det oppdages og vedkommende blir bannet herfra til evigheten (and beyond)! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Da er spammerne på an igjen, men vi prøver å ta de fortløpende. Takk for rapporteringene folkens! :) Hittil: 997 Spammers Denied Registration 73 Spammy Posts Automatically Moderated Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 eg og vil og spare 20 % syltetøy i byen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg