Mambo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 hehe eller 2 runde 1000metere Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 motorlakk må vel fungere på calipere?? calipere blir jo ikke SÅ varme da, er vel mer skivene som blir varmest? Jeg har kjørt en del harde bremsinger med min 242 og det har ikke blitt særlig varmt på caliperene. har gjort det både med o.z. 10spoke, samt eiker polaris 17".. blir nok varmere med stålfelger, men varmere enn motrlakk klarer, ville jeg TVILE sterkt på!! du skal jo bremse på giren i nedoverbakker feks.. skal ikek drive å bremse med pedalen som en med L på bagasjeluken. videre, er det ofte man ikke trenger å bremse i overgnag fra feks. 80 til 60. om det er oppoverbakke, holder det gjerne å trykke inn clutchen, så synker den jo ved hjelp av en av newtons lover. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by DaButcher du skal jo bremse på giren i nedoverbakker feks.. skal ikek drive å bremse med pedalen som en med L på bagasjeluken. heiheihei!!! jeg er en L kjører (foreløpig) :P har da lært meg å bremse på gira.. da.. på min 240.. er det veldig fint å smette den i 3 fra 4 når du skal ned i 60 fra 80.. trenger da ikke noe oppverbakke her i gården :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.