Celica120 Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 (endret) Hei, jeg var ute og kjørte med en kompis her om dagen, da bilen forraen måtte bråstoppe og kompisen min som satt ved siden av drakk av en sjokomelk putt.. Det kom da noe sjokomelk på gulvet som jeg straks tørket opp. Tenkte ikke noe mer på det, men etter en ukes tid begynte dette å lukte mildt sagt..Ja:P Derfor lurte jeg på om noen hadde noe erfaring med dette? Og eventuelt hva jeg kan bruke for å bli kvitt dette? Har bare prøvd det enkle, vaske med salo, salmiak, "eddik prinsippe"... Funket i noen få dager(lukta var borte), men så kom lukta tilbake.. Hadde satt veldig pris på om noen hadde kunnet tatt seg tiden til å hjelpe meg med dette.. :) Endret Februar 15, 2012 av Celica120 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Du må vel fram med rensemaskin for å komme litt djupare ned i stoffet. Er det på golvteppet eller matta? Matta kan du ta ut og vaske i dusjen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica120 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Det er i golvteppet :P Men takk ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Ozongeneratorer som bilpleiefirmaer bruker kan vel funke ? Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Du bør prøve med ozongenerator ja, den dreper det meste at bakterier. ;) De er forholdvis dyre i innkjøp, så du kan spørre et bilpleiefirma om de har en du kan låne, eventuelt sette bilen der over natta. :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg