kongshavn Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 hei. Jeg lurer på om bensinpumpe relët mitt er gåent fordi pumpa vill ikke fungere... noen som har et forslag på hvordan jeg kan finne ut om den er gåen eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Prøv å koble pumpa direkte til 12V Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongshavn Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 men då må eg ned me heile tanken xD å d e jo ein del arbeid :( så eg håpte det konne verra ein enklare måte ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Du finner vel ledningene under baksetet. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongshavn Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 åja :P jamen då kan eg jo prøva det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg