Gå til innhold

Noen som har Angeleyes Til E34 ?

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

SKAL ha dette når det kommer. Har en "bestilling" inne hos ei stylingsjappe på "angeleyes til E34", bare å få hjem så fort noen leverer. MTS-carstyling.de (ingen info på hjemmesiden , men i katalogen deres) og IN-Pro.de har jo , samt umnitza.com. Men jeg har aldri sett noen gode bilder av de fra "mannen i gata" Noen som har slikt installert ?

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

SKAL ha dette når det kommer. Har en "bestilling" inne hos ei stylingsjappe på "angeleyes til E34", bare å få hjem så fort noen leverer. MTS-carstyling.de (ingen info på hjemmesiden , men i katalogen deres) og IN-Pro.de har jo , samt umnitza.com. Men jeg har aldri sett noen gode bilder av de fra "mannen i gata" Noen som har slikt installert ?

Jeg hadde på 3serien min, men jeg har dessverre ikke så gode bilder

Men her er et..(skulle tatt det da det var mørkt, da så du ringene mye tyeligere)

angeleyes.jpg

Som du ser hadde jeg ringene på utsiden av lyktene, på 5serien min skal jeg prøve og montere dem på insiden, fordi da blir nok lyset sterkere (mindre ring å lyse opp)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Jeg hadde på 3serien min, men jeg har dessverre ikke så gode bilder

Som du ser hadde jeg ringene på utsiden av lyktene, på 5serien min skal jeg prøve og montere dem på insiden, fordi da blir nok lyset sterkere (mindre ring å lyse opp)

har man helt blanke glass blir det sikkert bra, men jeg har sett slik selvmekk med ringer innenfor glass med riller. det ble ikke spes. pent. hadde selv et lite prosjekt, men det ble ikke noe av. hadde to ringer med lysdioder, men de fikk ikke riktig spenning, så de lyste så svakt.

Men med lysdioder får man veldig kult lys.. du skulle prøvd å erstattet, eller koblet til lysdioder på dine ringer, Jarli! hvite eller blåaktige!

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du ringene til e30'n? Er det mye prakk å få av lykteglasset? Prøve å åpne lykta mi tidligere i høst..men den satt som ****. Må den varmes opp noe helt sinnsykt eller?

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarli skrev vel at han la dem utpå , men jeg leste en plass på nettet at du måtte ha lyktene i bakeOVNEN på 100 grader i 1 1/2 time for å få lime til å smelte , for å få dem fra hverandre , og det samme når du skulle ha dem sammen igjen. Og roter du det til så har du smeltelim på glasset , reflektoren osv osv... skumle saker.. MTS-carstyling.de kommer med angeleyes til E30 og E34 senere på våren i år , med en pris på ca €299,- som skulle bli ca 3000,- i norske butikker... Jeg venter iallefall, tar ikke sjangsen på å grise til frontlyktene mine...

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

har man helt blanke glass blir det sikkert bra, men jeg har sett slik selvmekk med ringer innenfor glass med riller. det ble ikke spes. pent. hadde selv et lite prosjekt, men det ble ikke noe av. hadde to ringer med lysdioder, men de fikk ikke riktig spenning, så de lyste så svakt.

Men med lysdioder får man veldig kult lys.. du skulle prøvd å erstattet, eller koblet til lysdioder på dine ringer, Jarli! hvite eller blåaktige!

Det har jeg også gjort:) ble mye finere lys av det...men det viste ikke så godt i dagslys, siden det var helt hvitt lys

Har dessverre ikke bilder......

Jeg kommer til å kjøpe meg et ekstra sett med lykter som jeg kan prøve på...

Til WICKED:

Ringene laget jeg selv..

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Nå var jo ikke det der en E34...... :rolleyes:

Stemmer det!

Men jeg tenkte at siden e34 og e30 har ganske like lykter, kunne Coaslip(og kanskje noen andre) ha nytte av bildet

MEN viss Coaslip mener at jeg ødelegger tråden hans skal jeg gledelig slette bildet og postene jeg har lagt ut:)

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Caprizone selger angel eyes til E34: http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_32_38_320_323&products_id=885

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes caprizone er ei jallasjappe.. Jævlig dårlig service der!

Bestilte hvite blinklys foran til min e34.. og de skulle være levert innen 2uker.. Nå har det gått snart 3mnd.. det synes jeg er dårlig.

Og Web-shopper... uansett sjanger, burde IKKE legge ut bilder av produkter før de er INNE i butikkene og klare til levering.

Det blir tatt veldig useriøst av kunder.. :rolleyes:

-

Hvis du skal ha AngelEyes.. er det ikke bedre å kjøpe hele lykter som har det? Lyser bedre.. Har et bilde et sted av en e34 med M5 E39 - Lykter.. det var pent.. Og de ringene lyste godt!

-.S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umnitza sine lykter lyser bedre enn de originale igjen... Du ser dem faktisk MYE bedre i feks dagslys. Men så er de et helvete å lage til da. Går ikke ann å kjøpe "ferdiglagde" :(

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider