Gå til innhold

vwperformance; golf 3 variant rs prosjekt

Ranger emnet

vwperformance

Anbefalte innlegg

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk til parts and retards .ja di lever virkeligt opp te navnet makan te større jolly sjappe har eg aldri møtt .har aldri i mitt liv sett et coilovers der man må bruke støtdemper hylsa fra orginal demeperen jaja det var nå et behagligt sett å kjøre med da men eg må jo ha 10 feite 14tiser baki for å ikje see tosk ut

Jiiippii 80/40 coilovers gu nå ble eg fornøyd du gitt

image_zps5b2c6c32.jpg

image_zps016396f6.jpg

Her var den bra senket du ådu faen så flaut atte burde ikje være lovligt

image_zpse2e12c39.jpg

Er du sikker på at du har installert de rett..? De er ganske jallasjappe ja, men ikke sååå gæli..

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å få noe mer vinkling på dei DD B1 diskantene i dashen , spiller relativt greit slik som det er nå men har jo ikje montert DD-B2 diskantene i dørene enda

image_zps557ac899.jpg

Litt tape å noen lag med glasfiberduk så har eg et fudament

image_zpsd7437c51.jpg

image_zps46a190ea.jpg

04-Passat 3bg

97-Golf mk3 stv

09-Scirocco 1,4tsi

93-polo db drag

99-lupo'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lyd i den bilen din etterhvert,likte de 6.5" basshøytalerene eg.

Kunne tenkt meg sånne i bagasjeromet,har ein ground zero ghza4120x liggende.

[ATTACH]38303[/ATTACH]

Tror du denne klarer og drive ein 6.5" bass og ett fronsett?

Kjøpte den av ein på forumet for ett år siden men har ikke fått tatt den i bruk.

post-68654-13804855005614_thumb.jpg

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rockford fosgate punch kompsett i bakdørene nå,har bare orginal høytalerene fremme men sitter og tenker på ett focal sett fremme.

Akkurat nå e der ikkje forsterker i bilen,men eg har ledningsett te forsterkeren liggende i boden.

Men må vel kjøpe ein subforsterker sånn att eg får brukt GZ forsterkeren på frontsettene om eg kjøper ett til.

Har egentlig ikkje behov for mye bass,bare for og få rett lydbilde eg vil ha.

Så må eg ha noe som ikke tar for mye plass sånn att barnevogn og varer får plass.

Har ein 8" pioneer i boden,men står ingenting på den vett ikke om den hører til bil engang.

Er imponert av glassfiber arbeidet ditt,eg hater sparkel/glassfiber he he

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det lyd i bakdørene ,tar det enkelt bak der foreløbigt så hadde noen 6,5" ere liggenes å noen deksler meen di paste ikje inn i hullet så da måtte eg slipe litt av dekslene så med ein eksentersliper å en vinkelsliper gjekk det fort

image_zpse68fddf3.jpg

04-Passat 3bg

97-Golf mk3 stv

09-Scirocco 1,4tsi

93-polo db drag

99-lupo'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider