Gå til innhold

Hvorfor slenge dritt og ikke stole på folk

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lest innlegg her på forumet, men ikke vært så filnk til å skrive. Men nå har jeg sett meg lei på en ting!

Når det er snakk om f.eks. Ruud, TS,(spesielt disse to) men også andre gromme biler. Så er det ALLTID en eller annen som må motsi det som blir sagt og krangle! Si at bilene dems ikke er så bra som de påstår osv...

Jeg vil med dette innlegget oppfordre alle til å slutte å slenge dritt og heller vise respekt for de gutta som bruker minst 2 timer om dagen på bilen sin hver dag for å deretter showe og ødelegge den så vi kan så å le, klappe og ha det morro!!!!

Vil samtidig rette en stor takk til alle som har gjort sommeren 2002 til en FEEEET bilsommer!!!!

Gatebil gutta, alle gaylord gutta og dere som vet dere har brukt bilene deres på treff og showet!!!!!!

TAKK

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så enig så enig! Jeg bare stiller meg opp langs banen og nyter jeg. Også leser jeg om de på forumet i dagene etter, og laster ned filmer. Storkoser meg :D

Ser ikke poenget med å hetse de...det er lissom poenget her. Jeg sliter litt med å ordlegge meg HELT korrekt så seint egentlig, hehe ;)

Uansett, uten disse kara, så hadde det ikke vært så rått nei!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krangling kan føre til at forumet blir ødelagt og forsuret...

Alle har hver sin smak/meninger, og det er ikke noe problem at det skinner igjennom i diskusjoner... så lenge man godtar at andre ikke har samme mening som deg selv.

Det burde være mulig å diskutere uten at man absolutt skal "vinne" en diskusjon eller få alle til å ha samme mening som deg selv.

Erting/ironi er kuult, bruk gjerne en :) eller en :D dersom man er i tvil om at det vil bli oppfattet som det..

Og egentlig så gir jeg blanke f. i om hvem som har mest hk eller ikke.... man kan ha det like mye moro og være like entusiastisk selv om man ikke har en verstingbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Ja, Corvette kunne f.eks spørre om Ruuds effekt, isted for å prøve å henge han ut først!!!

Så sier jeg meg enig med det Turbo2 har sagt; enten kjører du i fra han du slenger dritt om, ellers så holder du skjeft!

Jeg prøvde det, i tråden Ruud VS Lotus Omega, men Ruud glimret med sitt fravær i den tråden, jeg påpekte der at Ruud hadde oppgitt feil data, og spurte om hva de riktige var, noe jeg ikke fikk svar på.

At Ruud har en kul bil er det ingen tvil om, hvor bra sjåfør han er skal jeg ikke uttale meg om, men han kjører sikkert fra meg, uten at jeg ser at det er noen grunn til at jeg skal være mer ydmyk enn om jeg hadde kjørt fra han liksom.

Men du mener at hvis jeg får 1500hk i corvetten, og parkerer ruud og schønberg er det helt greit at jeg slenger dritt, og rakker ned på andre? Det er jo litt av en holdning.

Er du Ruud eller Schønberg-disippel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK.....det er morro å se at det er noen som setter litt pris på

hurra kjøring.......det er som OLE C skriver at det ligger ufatlig mye jobb for å holde disse bilen i sjakk til alle treff mm

ts-racing tok seg fri en hel uke på jobben for å bli ferdig med sin r4r til det treffet som var den 14-15 sep å så får man bare dritt tilbake.....det gir ikke akuratt noe pågangsmot!

Faller alle brikkene på plass,kommer jeg med noe som er enda råere!!!!!lover mer show.... til neste år garantert:D

jeg juger jo litt viss jeg ikke innrømmer at det er jo et lite kick

når det er 8000-12000 mennsker som skriker på rudskogen

når man legger en grommbrei`en :D

Det har vært en fet racing sesong takk til :turbo2,mr happy,be4you,audi s2 evo,audi80q,audi s4,ts-racing,lasse sort mk2,stian pedersen-x supramannen,++++++ mange andre

som nevnt nedenfor!!!!!TAKK

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo2 prøver å fortelle alle at han er nerd.... eller ikke helt henger med....

Og litt mer on-topic: Corvette og et par andre kan godt moderere seg litt her inne.. man kommer ikke langt ved å drive å ape seg... troll kalles det.. små barn som setter sin ære i å irritere andre mennesker grønn med bedrevitenhet og drittslenging fordi de ikke har noe bedre å ta seg til.. hvorfor kan vi jo bare undre oss over..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Jeg prøvde det, i tråden Ruud VS Lotus Omega, men Ruud glimret med sitt fravær i den tråden, jeg påpekte der at Ruud hadde oppgitt feil data, og spurte om hva de riktige var, noe jeg ikke fikk svar på.

At Ruud har en kul bil er det ingen tvil om, hvor bra sjåfør han er skal jeg ikke uttale meg om, men han kjører sikkert fra meg, uten at jeg ser at det er noen grunn til at jeg skal være mer ydmyk enn om jeg hadde kjørt fra han liksom.

Men du mener at hvis jeg får 1500hk i corvetten, og parkerer ruud og schønberg er det helt greit at jeg slenger dritt, og rakker ned på andre? Det er jo litt av en holdning.

Er du Ruud eller Schønberg-disippel?

en av hans disipler? har har da ingen disipler? latterlig sagt. det er mange som misunner han for bilen hans, alle de er dispipler mener du?

jeg er ikke noe cosse-fan i det hele tatt! liker japanere jeg;)

men har snakket helt tilfeldig med ruud et par ganger, han er en kjempe hyggelig kar, absolutt ikke en som står å barsker seg og skryter på seg hk! og du veit så jævli godt at den bilen går bra!!!

så spør du meg, så

DRITER DU DEG UT! just my 2 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

TAKK.....det er morro å se at det er noen som setter litt pris på

hurra kjøring.......det er som OLE C skriver at det ligger ufatlig mye jobb for å holde disse bilen i sjakk til alle treff mm

ts-racing tok seg fri en hel uke på jobben for å bli ferdig med sin r4r til det treffet som var den 14-15 sep å så får man bare dritt tilbake.....det gir ikke akuratt noe pågangsmot!

Faller alle brikkene på plass,kommer jeg med noe som er enda råere!!!!!lover mer show.... til neste år garantert:D

jeg juger jo litt viss jeg ikke innrømmer at det er jo et lite kick

når det er 8000-12000 mennsker som skriker på rudskogen

når man legger en grommbrei`en :D

Det har vært en fet racing sesong takk til :turbo2,mr happy,be4you,audi s2 evo,audi80q,audi s4,ts-racing,lasse sort mk2,stian pedersen-x supramannen,++++++ mange andre

som nevnt nedenfor!!!!!TAKK

Stå på.

Bra jobba og bra showa!

Vi gleder oss allerede til neste sessong. :)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider