Gå til innhold

Hvorfor slenge dritt og ikke stole på folk

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by be-4-you.com

TAKK.....det er morro å se at det er noen som setter litt pris på

hurra kjøring.......det er som OLE C skriver at det ligger ufatlig mye jobb for å holde disse bilen i sjakk til alle treff mm

ts-racing tok seg fri en hel uke på jobben for å bli ferdig med sin r4r til det treffet som var den 14-15 sep å så får man bare dritt tilbake.....det gir ikke akuratt noe pågangsmot!

Faller alle brikkene på plass,kommer jeg med noe som er enda råere!!!!!lover mer show.... til neste år garantert:D

jeg juger jo litt viss jeg ikke innrømmer at det er jo et lite kick

når det er 8000-12000 mennsker som skriker på rudskogen

når man legger en grommbrei`en :D

Det har vært en fet racing sesong takk til :turbo2,mr happy,be4you,audi s2 evo,audi80q,audi s4,ts-racing,lasse sort mk2,stian pedersen-x supramannen,++++++ mange andre

som nevnt nedenfor!!!!!TAKK

Takk for at dere stiller opp....

Er her som med de fleste andre ting,folk er jævelig flinke til å skrike ut når de ikke er fornøyd med noe men å faktisk gi rod når det er fortjent er tydeligvis vanskelig...

Gleder meg til å se hva du dukker opp med neste år

:D :D :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil bare si at Bilmiljøet her på østlandet (kansje hele norge) hadde ikke vært det samme hvis ikke ruud og ts osv... hadde gjort som de har gjort !!!

Takker for at dere har fått meg inn på hva det vil si og være bilgal ! for denna sessongen brydde jeg meg så og si ikke om bil i detheletatt! og jeg har en MEGET sterk misstanke om at showinga til ruud osv har hatt en meget sterk påvirkning på meg !

Så jeg håper dere gir likemye hvis ikke mer neste sommer !

-LilleGud-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Jeg har lenge lest innlegg her på forumet, men ikke vært så filnk til å skrive. Men nå har jeg sett meg lei på en ting!

Når det er snakk om f.eks. Ruud, TS,(spesielt disse to) men også andre gromme biler. Så er det ALLTID en eller annen som må motsi det som blir sagt og krangle! Si at bilene dems ikke er så bra som de påstår osv...

Jeg vil med dette innlegget oppfordre alle til å slutte å slenge dritt og heller vise respekt for de gutta som bruker minst 2 timer om dagen på bilen sin hver dag for å deretter showe og ødelegge den så vi kan så å le, klappe og ha det morro!!!!

Vil samtidig rette en stor takk til alle som har gjort sommeren 2002 til en FEEEET bilsommer!!!!

Gatebil gutta, alle gaylord gutta og dere som vet dere har brukt bilene deres på treff og showet!!!!!!

TAKK

Enig med deg der!! Det er gøy å se på, men hvorfor juge om hk? Bare det folk reagerer på. Og om dere kjenner til bossene på Gatebil, få til så jeg kan få bli med å kjøre med sykkel?! Fikk ikke lov på Våler i mai med crossern, enda jeg hadde slicks på og alt. Dårlig gjort..:rolleyes:

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

Faller alle brikkene på plass,kommer jeg med noe som er enda råere!!!!!lover mer show.... til neste år garantert:D

Hviss du har solgt Sierraen, så håper jeg du ikke kjøper deg en japaner du oxo :) Vis at det ikke bare er japser som går bra!

Hilsen en som er litt lei turbo japser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaja_marlene

Og om dere kjenner til bossene på Gatebil, få til så jeg kan få bli med å kjøre med sykkel?! Fikk ikke lov på Våler i mai med crossern, enda jeg hadde slicks på og alt. Dårlig gjort..:rolleyes:

sier det deg noe at arrangementet heter gateBIL? folk er der for og se biler ikke sykler..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

er man nerd, holder man kjeft... sånn funker verden...takk og pris!

Da spør jeg deg; hva i alle dager får deg til å føle deg så høy i hatten? :rolleyes:

Det der tror jeg var din hittil teiteste setning her inne!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Jeg har lenge lest innlegg her på forumet, men ikke vært så filnk til å skrive. Men nå har jeg sett meg lei på en ting!

Når det er snakk om f.eks. Ruud, TS,(spesielt disse to) men også andre gromme biler. Så er det ALLTID en eller annen som må motsi det som blir sagt og krangle! Si at bilene dems ikke er så bra som de påstår osv...

Jeg vil med dette innlegget oppfordre alle til å slutte å slenge dritt og heller vise respekt for de gutta som bruker minst 2 timer om dagen på bilen sin hver dag for å deretter showe og ødelegge den så vi kan så å le, klappe og ha det morro!!!!

Vil samtidig rette en stor takk til alle som har gjort sommeren 2002 til en FEEEET bilsommer!!!!

Gatebil gutta, alle gaylord gutta og dere som vet dere har brukt bilene deres på treff og showet!!!!!!

TAKK

Takker :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider