Gå til innhold

Hvorfor slenge dritt og ikke stole på folk

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Originally posted by BE4YOU

kaja marlene:Hva mener du når du skriver hvorfor juge om hk?

Har jo vært mye prat om at du hadde over 600hk, men det hadde du jo ikke?! og bilen din går jo bra nok som den gjør, så hvorfor skryte på seg mer? forresten, takk for bra show i år! :D

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Schlasken

sier det deg noe at arrangementet heter gateBIL? folk er der for og se biler ikke sykler..

Jaja, men jeg tror ikke folk hadde hatt noe imot å sett en sykkel inni mellom der heller! det er jo bare gøy. eller går alt etter prinsipp her? dessuten har det da vært med sykler før, ikke hørt noen som klagde!

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaja_marlene

Jaja, men jeg tror ikke folk hadde hatt noe imot å sett en sykkel inni mellom der heller! det er jo bare gøy. eller går alt etter prinsipp her? dessuten har det da vært med sykler før, ikke hørt noen som klagde!

Så lenge føreren eller en kompis av han er bestekompis med en eller annen av folka i gatebil kommer nok sykkeln utpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

Ruud skriver i be-4-you forumet: Min motor bremset i benk m. racefuel 658 hk på 7300rmp og max moment

703nm ved 5900rmp på 2.56bar trykk

Er dette svar godt nok ??

Jeg fikk det svaret til slutt, men Ruud selv glimret med fraværende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Kan ikke forvente at han står klar for å svare med en gang noen spør om no. Han har sikkert andre ting å gjøre enn å surfe forumet..

altså, svarer på et annet innlegg i tråden, men ikke det opprinnelige innlegget som man forventer et svar på.. Det har vel litt med andre ting enn dårlig tid å gjøre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Jeg har lenge lest innlegg her på forumet, men ikke vært så filnk til å skrive. Men nå har jeg sett meg lei på en ting!

Når det er snakk om f.eks. Ruud, TS,(spesielt disse to) men også andre gromme biler. Så er det ALLTID en eller annen som må motsi det som blir sagt og krangle! Si at bilene dems ikke er så bra som de påstår osv...

Jeg vil med dette innlegget oppfordre alle til å slutte å slenge dritt og heller vise respekt for de gutta som bruker minst 2 timer om dagen på bilen sin hver dag for å deretter showe og ødelegge den så vi kan så å le, klappe og ha det morro!!!!

Vil samtidig rette en stor takk til alle som har gjort sommeren 2002 til en FEEEET bilsommer!!!!

Gatebil gutta, alle gaylord gutta og dere som vet dere har brukt bilene deres på treff og showet!!!!!!

TAKK

Er så enig, de fortjener kjemperespekt for all tid og penger de bruker på å lage show på treffene. Ser ikke poenget med å slenge dritt etter de få som har heftige bilprosjekter på gang i vesle Norge.

Nå har ikke jeg fått med meg så mange treff siden jeg bor 450 km unna Oslo, da er det bra dere legger ut bilder og filmer osv. Håper på å få tatt flere turer neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider