Gomlers Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Hei! Første gang med Audi for meg, og er lite vant med hva man skal se etter. Er det spesielt utstyr som "må" være med, eller iallefall "bør" være med, og hvordan er motorene 2.0 diesel 143HK Alt i alt, kan dette være et godt kjøp? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33214667 Håper på seriøse svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 2 liter common-rail diesel er topp. Går mye penere enn de eldre pumpedyse motorene. Det eneste man kunne ønske seg ut over cruise, multifunksjonsratt, parkeringssensor m.v kunne være tillegsvarmer (Webasto) om man ferdes i kaldt vinterklima og ønsker rask varme inni bilen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gomlers Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Takk for raskt svar :) Bilen virket grei og pen, selv om jeg savnet litt ekstra mellom 0-100. Kjørt flere 320'er med 163/177 - ikke merkelig, men de drar jo noe bedre ;) Uansett tror jeg det ikke blir noe handel - søk opp selger av den bilen på anbefalt.no og se hva som står - jeg holder meg unna gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg