nautilus92 Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne, men prøver her siden karosseri stod i tittelen En kompis har måttet skifte plasten inni døren sin pga den gamle var sundreven. Så det han har gjort er å kjøpe dampsperre og prøvd å lime den på. Og nå har han et problem, limen (kontaktlim) fester ikke på plasten. Vet at orginalt er det en svart fyll/tett/lime-masse men aner ikke hva det er for noe, spørte på bilrekvisitaen, de hadde ikke peil. Så er det noen her som vet? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Det er butyl tape som blir brukt til å feste plasten til døra Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XanderDude Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jepp du må bruke butyl. Butyltape får du tak i overalt. Jeg foretrekker en som er å få på tube fra Innotec. Den heter Versa Bond, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg