Daniel Bakke Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 God kveld. Onkelen min har fått tak i en XR4 med V6`r og jeg har noen spm. Er de no tess? Tåler de no hard kjøring og hva går i stykker først? Hvordan er understellet på denne bilen og hvor mye effekt tåler det? Hvor mye effekt kan man ta ut av motoren. Kurrant med turbo på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Du sier ingenting om det er snakk om XR4i eller XR4x4 eller modell, eller noe, jeg har gitt deg ett svar på FCM, men er vel stor sjans for at dette er ett samleobjekt som bør taes vare på. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Bakke Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Du sier ingenting om det er snakk om XR4i eller XR4x4 eller modell, eller noe, jeg har gitt deg ett svar på FCM, men er vel stor sjans for at dette er ett samleobjekt som bør taes vare på. Er en XR4x4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg