Hissig_Pannekake Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 har IKKE no med biler og gjøre men fan d r morsomt gå på kazaa og last ned ALT dere kan finne av jeff foxworthy, ron white, bill engval, larry the cable guy... extremt morsom stand up comdey.... REDNECK JOKES!!!! "if u have a home thats mobile, and 14 cars that aint.....u might be a redneck" "if youve ever cut your grass and found a car, u might be a redneck" this is some funny shit!!! 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 "If you ever sat on the toilet 'till your legs fell asleep..! You might be a redneck." :D Den aller beste med hensyn til at dette er et bilforumet må være Bill Cosbys album kalt "200 mph", hele albumet handler om Cosbys bilentusiasme. Om hans Rolls Royce som ikke starter når man kjører i snøvær, om at han foretrekker Ferrari og Maserati fordi amerikanske biler ikke går over 180 miles, noe som er helt ubrukelig for han når han skal på jobb om morgenen. Og den beste av alt, "Volkswagen people are not nice people"-talen. :) Forøvrig kan jeg anbefalle en fyr som kaller seg for Rodney Carrington hvis du liker harry standupkomedie. Han er endel grovere i kjeften enn Foxworthy, Engvall og de der, men han er flink. Du kan også prøve å finne "Robin Williams Live on Broadway", den er helt hysterisk morsom. Bill Hicks og George Carlin er også å anbefalle fra min side, men dette er ikke redneck-jokes da. Morro at det er flere enn meg som hører på standup i bilen forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 yup, kjørte en del mellom hamar og asker, måtte finne no underholdende og høre på, og ingenting vekker meg som latter om morran.... på vei til jobb stand up i bilen er et must 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Har veldis sansen for den der han samarbeider med Alan Jackson om OL i Atlanta. har den på video på pc'n Vannvittig morsom 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 De folka har laget et par sanger som ikke er så verst. Foretrekker generellt sett rap foran country, men de her blir man rett og slett bare i godt humør av. "Jeff Foxworthy - Party all night" er forresten min absolutte favoritt. Andre sanger i den stilen som kan være verdt å få med seg etter min mening er: - Cledus T. Judd - The First Redneck On The Internet - Jeff Foxworthy - Redneck Stomp - Rodney Carrington - Who Put The Dick On The Snowman??? - Bill Engvall - A Gift That She Don't Want Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Blue Collar Comedy er jo bare konge :D Anbefaler å skaffe Blue Collar Comedy Tour Dvd'n, et must i samlingen... "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeff Foxworthy: "No, DVD ain't something you can catch on a date." Men men...kan noen fortelle meg hvor jeg får bestilt den filmen til Norge? Fant den ikke på play.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 http://www.dv-depot.com hadde den men er utsolgt, anbefaler denne butikken hvis man skal kjøpe mange dvd'r eller dyre serier. De åpner dvd'n og legger i papir for å unngå "floaters" (løse cd'r i coveret) og siden den er åpnet så er den brukt og da unngår man mva. + de har et bonus system... "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg