Gå til innhold

BMW 3 serie karosseri makeover(BMW 3 styling deler evt. hvis mulig, Mustang GT deler)

Ranger emnet

MUSTANG4LAIF

Anbefalte innlegg

Har en liten stund nå tenkt på et stylingprosjekt med en bmw 3 serie modell. Modell/årgang er irrelevant så lenge det er 1998 -.

Går ut ifra de fleste her er kjent med BMW 3 serie :P

I tilfellet i tvil:

google =D

Avhengig av bilens utstyr ved kjøp og motor vil følgende modifikasjoner være aktuelle:

Ny frontspoiler

Sideskjørter

Bakspoiler

Eventuelt nye griller til frontbumper(spoiler)

Muligens fendere

Panser

Luftinntak

Soting

Finnes ikke delene i identisk farge som bilen blir det selvføgelig spraying.

Hvorfor poster jeg dette her hvis jeg er såpass klar over hva jeg trenger?

Er vel ute etter folk ute der som har tips/erfaringer eller generell følelse for hvordan et slikt prosjekt blir i pris, mengde jobb, importering av deler, sparying etc.

Er et slikt prosjekt å anbefale, eller er det noe urealistisk med mindre man er villig til å bruke en stor mengde penger? 100k +(bilens pris er uviss, men helst rundt 50k NOK)

Noe jeg også er usikker på er hvordan Mustang GT deler ( som listet ovenfor) ville blitt montert på en BMW 3 serie, hvis i det hele tatt mulig.

ER ute etter en mustang gt 500 / standard / boss 302 etc look forran på bilen. Buet panser med bred/høy front, ikke en snau front som de fleste biler har. Er ikke sikker på hvordan eventuelle mustang deler kunne passet eller blitt modifisert til å passe en bmw, eller om det er mulig i det hele tatt til en rimelig pris.

ER ikke dette å anbefale er BMW styling deler akkurat like akutelt som mustang gt deler.

Har du ikke tilgang på priser/delene jeg snakker om:

http://www.bodykits.com er en aktuell side. Tar gjerne imot tips om rimeligere alternativer

TL;DR

Jeg spør altså etter:

Tips om prosjektet er gjennomførbart og til en rimelig pris(pris anslag verdsatt)

Verksteder som gjør dette

erfaringer med lignende prosjekter

Tips i.f.t importering

NB! Vil informere om at jeg ikke har noe særlig dreis på bil, så innlegg på norsk og uten en hau med FK og fremmedord ville vært verdsatt! :P

! Legger ved bilder av biler som er i nærheten av looken jeg er ute etter.

post-68615-13804853824469_thumb.jpg

post-68615-13804853824516_thumb.jpg

post-68615-13804853824553_thumb.jpg

Endret av MUSTANG4LAIF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du sier det sånn, HAHA =D

Er vel heller looken som er greie her, konseptet :)

Hvilke deler som skal til for å få til en mustang`ish front :) Er spesielt interesert i hvordan en kan få et panser med høyere bue. Om man trenger å kún kjøpe panser eller fendere og gjøre noe kutte/sveise arbeid siden pansereet på bmw 3 er ganske langt fra mustang

Lenke til kommentar
Del på andre sider