Gå til innhold

Xenon på 95 mod S6

Ranger emnet

baremats

Anbefalte innlegg

hallo, vurderer å gå til innkjøp av en S6 2.2TQ med litt utstyr. veit nå at om jeg skal skifte xenonpære så må lykta skiftes, og det koster fort 20 lapper om jeg skal kjøpe originalt. men har hørt litt rundt, og noen sier at jeg kan sette på nyere generasjon A6 xenon lykter. noen som veit om det er mulig? eller er det å få tak i noe ettermarkeds xenon lykter som det er løs pære i. sitter D1 møkkapære i disse S6'ene. noe som er nesten umulig å få tak i. har sett på vag forumet at det er mulig å bygge om til D2S pære, men jeg vil holde bilen mest mulig original uten masse jall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår