Tom-Steffen Jensen Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 (endret) Heisann. i går var jeg og hentet meg førstebil i Sandnes en 1991mod mercedes 190e Sportline. bilen såg grei ut og fikk den for det jeg ville. bilen er gått 199000km og er ganske sprek til og vere en liten 2.0 på 122hk :D bilen er meget bra for rust, og skam strøkent interiør som ikke mange andre har :D + det er org med 4seter ''bøtte-stoler'' framme og bak. legger ut noen bilder av bilen. Bilen har 4x elektriske vinduer elektrisk takluke. varme i seter. og defa pakke med cupevarmer og alarm og sentral lås. Endret Februar 22, 2012 av Tom-Steffen Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Så nice ut den :) Litt synd med automatkasse.. Må få fjernet 2,5 merke bak. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Steffen Jensen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 ja er litt kjipt, men går helt greit :) skal det, men gidde ikkje no har liksom bare hatt bilen i 2 dager no :) fått slengt inn skikkelig anlegg og greier no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Ser bra ut! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Steffen Jensen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 tusentakk :) blir fint med sommerfelger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 tusentakk :) blir fint med sommerfelger :D Ja, tror det er flere her som gleder seg til å sette på sommerdekka! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Steffen Jensen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Mine skal på iløpet av helgen:P må bare vente til dekkene kommer :D har bestilt 2 nye :D 205/40/17 på 8''felg så blir litt strekk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Mine skal på iløpet av helgen:P må bare vente til dekkene kommer :D har bestilt 2 nye :D 205/40/17 på 8''felg så blir litt strekk :D Heldig du er da! Men det blir nok bra deet :D Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Steffen Jensen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 ska se om jeg får tatt noen nye bilder;) av anlegget og litt småting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Steffen Jensen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 [ATTACH]27631[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Steffen Jensen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 [ATTACH]28543[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg