jimmen Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Hei! en spole har tatt kvelden har tatt kvelden på en av mine subber, en RF T2, 15". Den skulle ha vært reparert, hvor kan jeg gjøre dette i trøndelag? Om det så er en privat person eller firma, samme som for meg! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Dette er jo en gyllen mulighet til å bytte til noe bedre da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Det skjer ikke, de spiller mer en bra nokk for meg. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Ok, men vær oppmerksom på at det vil koste omtrent like mye som et nytt element, og da kan du like godt kjøpe noe bedre for samme prisen ;) Du får høre med importøren av RF hvor mye et recone sett koster, og så må du finne noen som kan recone for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg