Magnum_pi Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Per Olav Det eneste vi fikk se at de gjorde med motoren var å fylle på litt castrol... så blei de liksom bra? :rolleyes: Gidder vi egentlig å se hva de gjør med motoren da? Det jeg syns er morsomt er jo å se alle de forskjellige måtene man kan lure en tv-skjerm inni bilen i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Sesongen er vel ikke slutt? Såvidt jeg kunne se så skal 209 gå 26. desember. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Blir vell 15 episoder i s02 akkurat som i s01 Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jeg har alle i dvd kvalitet, + bonus episoden.... bra saker, fått mye fine ideer der... ;) er bare å plippe og ploppe så blir det så bra så! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 NOTE: Xzibit and West Coast Customs decide not to pimp the car considering West is a aspiring mechanic, he should work on it himself. Instead they give him a new pimped car. - Season Finale Sesongen er vel slutt da :( Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg