Magnum_pi Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Alle som har muligheten bør se på Discovery channel nu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Alle som har muligheten bør se på Discovery channel nu! Ja så det, men var ikke helt edru, syntes det var bedre en det der pimp på mtv iallefall, ikke alle som mekker på enzo! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Noen som vet om episode 6 er sluppet?? Venter som en unge her jeg sitter!! Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 ..prater dere om det programmet som gikk i går på mtv? ..om ice t og og andre gutta som viste frem sine sleder og hva de hadde bygd osv...?unique autotuys eller noe som hadde stått for noen biler ...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by hatsu ..prater dere om det programmet som gikk i går på mtv? ..om ice t og og andre gutta som viste frem sine sleder og hva de hadde bygd osv...?unique autotuys eller noe som hadde stått for noen biler ...:D Det er vel noe annet igjen tror jeg. Kanskje det er det såkalte "MTV Cribs - What you drive" du mener? Har sett noen episoder av det hvor de blant annet er med Funkmaster Flex på handletur hvor han prøver ut forskjellige Maseratier og Aston Martiner. Xzibit var også med der. Pimp My Ride har vel ikke Ice T noe med å gjøre så vidt jeg vet. Episode 5 med den Lacern var ikke akkurat noe å rope hurra over. Han som eide bilen var liksom litt for rolig eller noe sånt, å bilen så egentlig ganske "standard" ut da de var ferdige med den. Skal jeg rangere episodene så syns jeg foreløpig at Civicen og Oldsmobilen ble de tøffeste, mens Hi-jet'en kanskje var den som gjennomgikk den absolutt største forandringen. Så Cadillacen og den siste episoden på sisteplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Lurer fortsatt på om det er kommet no episode etter lancer'en?? Om den med mustangen er sendt og lagt ut no sted (torrent)?? Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg har bare fått ned episode tre så langt (alle de andre linkene har blitt lagt døde el.), men jeg får ikke spilt av den jeg har. Jeg har installert både DivX og Xvid codec og prøver å spille av i WMP (jeg har også Nimo codec pack). Hva bruker dere til å spille av disse? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg spiller av med windows media player, har nimo 5.0 codec pack eller noe sånt. Kan også spille av med en divx-spiller som fulgte med skjermkortet. Skulle ikke være noe spesielt hokus-pokus å få det til å gå.. Alle filene er på mellom 173 og 175 mb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Noen som vet hva sangen i episode 5 heter? Den som er fra 14:32 til 14:52? Stor klem i belønning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg syntes syndt på de gutta på West Coast Custom da Xzibit kom med den mustang'n, den var jo helt rotten. Lurer på hvor lang tid de bruker på hver bil, må jo ta litt tid når de får inn slike "håpløse" prosjekt. De har vel andre biler de skal jobbe på i tillegg... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Jeg spiller av med windows media player, har nimo 5.0 codec pack eller noe sånt. Kan også spille av med en divx-spiller som fulgte med skjermkortet. Skulle ikke være noe spesielt hokus-pokus å få det til å gå.. Alle filene er på mellom 173 og 175 mb? Så rart. Min er riktignok 179.854 KB, men jeg får på sett og vis spilt av filmen, lyden er der og er helt fin, men alt jeg ser på bildet er noen små streaks av sånn det skal være. Resten er grønt (95%). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Slim! Så rart. Min er riktignok 179.854 KB, men jeg får på sett og vis spilt av filmen, lyden er der og er helt fin, men alt jeg ser på bildet er noen små streaks av sånn det skal være. Resten er grønt (95%). Episode 5 er slik på min også når jeg spiller av med media player. Men da bare bruker jeg divx-spilleren som følger med når du laster ned codec'en fra divx.com så funker den fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Mustangen ble jo ganske så heftig! Likte interiør-jobben best jeg. Jeg har episode 5 og 6, dere har ikke bit-torrent linker til resten av episodene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 noen som vet av en bra dc server der jeg finner disse? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Hvis det er noen som har en rask server så kan jeg godt legge ut alle episodene.... Kanskje Pudding har lyst ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg