Magnum_pi Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by dalheim noen som vet av en bra dc server der jeg finner disse? Jeg finner alt på "(~AreA:51][swE.100GB~)" area51.udgnet.com og "Th£ Ðå®kÁdmín§ [Mia's Place]" darkadmin-mia.udgnet.com . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Jeg finner alt på "(~AreA:51][swE.100GB~)" area51.udgnet.com og "Th£ Ðå®kÁdmín§ [Mia's Place]" darkadmin-mia.udgnet.com . takker :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zalaam Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Genialt program, får man virkelig til å drømme ;P Men synes programmet kunne vært dobbelt så langt! Mye de hopper over... Det jeg lurer på er om noen vet av lignende saker? Altså programmer osv. som det er mulig å laste ned. Siter i used to listen to ¤nsync when they were underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by zalaam Genialt program, får man virkelig til å drømme ;P Men synes programmet kunne vært dobbelt så langt! Mye de hopper over... Det jeg lurer på er om noen vet av lignende saker? Altså programmer osv. som det er mulig å laste ned. Det gikk et timeslangt program om Westcoast Customs på Discovery i forrige uke. (Se oppover i posten) Husker ikke hva det het da, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Lagt marke til at det alri er skilt på bilene, og når de er er de sladdet, så når han kommer og "overrasker" de så må de jo ha fjernet skiltet? Og da visst om at han kommer..? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Ja såklart de vet om det på forhånd, man kan jo ikke lage et tv-program uten å forberede seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zalaam Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Ny episode ute nå :) Siter i used to listen to ¤nsync when they were underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Offtopic: Kan noen forklare meg ganske nøyaktig hvordan jeg skal gå fram for å laste ned fra supernova? Skjønner ikke noe... Å finner ikke episode 7 på dc++. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zalaam Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 last ned torrentstorm, last ned filer som ender på .torrent og åpne de i torrentstorm :) Siter i used to listen to ¤nsync when they were underground Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har dere fler av de i mpg format. De får jeg spilt av :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Da jeg surfet på Westcoast Customs sin side fant jeg en av sammarbeiderene eller importer av motor deler, eller jeg vet ikke helt :D men ihvertfall, saken var att de bruker Røyksopp sangen som bakgrunds musikk på siden dies, dette syntes jeg var drit tidig nå som røyksopp er fra norge. Westcoast Customs hjemmeside Engine4 / import side som Westcoast customs bruker innen motor / Røyksopp sangen :D Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Slim! Har dere fler av de i mpg format. De får jeg spilt av :D Kan du ikke laste ned codec? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Jo, men jeg finner ikke den riktige. Jeg har nå: DivX Xvid Nimo Codec Pack Zhentarim Playback Pack Ingen av de har hjulpet meg med det grønne jeg ser nå istedet for filmen... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Slim! Jo, men jeg finner ikke den riktige. Jeg har nå: DivX Xvid Nimo Codec Pack Zhentarim Playback Pack Ingen av de har hjulpet meg med det grønne jeg ser nå istedet for filmen... Prøv og last ned DIVX Total pack. Den skal funke og har alle codecene du trenger... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Rare greier...jeg spiller av alle helt fint med spillern fra divx.com jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg