Gå til innhold

MTV Pimp My Ride

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Episode 9 var definitivt den feste hittil.... Alle de jævla "bond-tinga"... Vil og ha sånn en "camping-bil"

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt kurrant episode, men jeg begynner å bli lei av samme prinsippet hver gang nå. Kroma felger, candy lakk og high tech video og lyd anlegg. Hadde vært kult hvis du kunne lage noen streetcar biler og, slike som de har stående i bakgrunnen av butikken!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde bare det gikk i Unaiten jeg, men skal ikke si noe sikkert... Men vi pleier jo å bli liggende litt etter her i Norge...

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..jeg får bare "page not found!" når jeg prøver å laste ned filmene fra de linkene i tråden..kjører mozilla og bitTorrent... hjelp..?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

hmmm..jeg får bare "page not found!" når jeg prøver å laste ned filmene fra de linkene i tråden..kjører mozilla og bitTorrent... hjelp..?

Det fungerer med mozilla og bittorrent, men tror de linkene som ligger et stykke tilbake i tråden ikke helt funker... Enkleste stedet å finne alle sammen på er hvis du bruker eMule, der fant jeg alle jeg mangle hvertfall... Vet ikke om det var dette du var ute etter, men har i hvertfall svart..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 11 episoder nå tror jeg, ganske moro å se hva de får til, men som noen sa tidligere her, Miragen var skuffende, orginale fangere er vel ikke helt fett på en sånn bil, hehe..

Men ellers så kjører de på med mange morsomme ideer.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle mene det var episode 10 som er siste, og at episode 11 blir sendt på tv til søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider