andsim Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har en klakkelyd i forstilinga på bilen vår. den kommer hovedsaklig når jeg legger mye over til en av sidene i lav hastighet, men har også fremkommet ved kjøring på humpete vei/fartsdump. Har også kommet i svak rumle/klakkelyd fra høyre side foran når jeg kjører i gang. Noen som har noe tips på hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VF500F Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Ikke det at jeg kjenner disse bilene så godt, men det kan høres ut som du har en drivknute som begynner å bli dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Skjer dette når det bare er kaldt eller? Har du prøvd å smure opp noe under der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Tja. Blir tipping. Lenkestag Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg