Gå til innhold

eksos/skjørter bak

powerforce

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by powerforce

Prøvde å kjøre bilen litt hardere igår.. det tyder på at den har vært daukjørt fra før. (Ei dame som eide den)

Men det hadde et ganske negativt utfall...

Den har BRENT seg gjennom skjørtene bak!!

Noen andre som har opplevd det? Den var ikke slik da jeg fikk den...

Buuuhuuu!

Den potta er jo bulka :(

Må ha rygget inn i noe!?

Når ende-røre ligger mot fanger'n vil den jo selvfølgelig smelte plasten når du kjører hardt nok.

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjør når jeg setter på nye hekkskjørtet er at jeg rett og slett setter alugitter rundt potta, så slipper jeg at den kommer nær plastikken.

Kan hende potta di har blitt bøyd litt opp. Det skjedde med min gamle når jeg rygga inn i noe snø nå i vinter. den blei bøyd litt ned. Sjekk innerst om det er no stress i skjøten på potta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den første klumpen der ser original ut jeg ;) Men sier du den er skadet så tviler jeg ikke.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

a32 kjørte du fra mcdonald på lørenskog mot oslo idag morges ?

Jupp! ca kl 07:30 eller no sånt.

Mente det var deg jeg så, men var ikke 100% sikker...turte ikke hilse ;)

Er jo ikke SÅ mye som skiller din P10 fra andre P10 SRI, men den frontspoileren er ett sjeldent syn!

Kapp-kjører vi neste gang? hapyhappy

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

hmm det var nok kjerringa som eide den før som rygga og skadet potta før du fikk den..

men da har du en grunn til å slenge på 2,5" eksos eller større :)

Jah. 2.5" er fint ;) Har det på nå. Bare endestykket da men. Men jeg ser på folk at de er litt usikre på hva jeg har under panseret nå som jeg har satt på større potte. Også fjerna jeg jo 2.0 SLX emblemet i sommer, mange som tror jeg har no sinna greier under panseret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider