Gå til innhold

eksos/skjørter bak

powerforce

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er jo best med komplett eksos hvis man skal ha hk. Hjelper nok mest å skifte front-rør og eventuellt grenrør i tillegg.

Men skal man ha lyd, holder det med å skifte bakre potte. Hjelper jo sikkert litt på effekten, men ikke mye.

Primera'n til "NissanPrimera" har jo kun skiftet bakre potte. Den har MYE lyd!!! Rister i bilene bak han i tuneller :D

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nødt til å bøye meg i støvet og innrømme at potta ER skadet. Fant en del riper på undersiden av fangeren også når jeg så godt etter, så det har sikkert blitt rygga på en stein eller noe som akkurat har vært i høyde med potta/bakfangern.

Men hvis jeg får Svendsen eksos f.eks. til å bytte eksosanlegg med "strakt" rør, så kan dem vel spare ut fangeren akkurat der skaden er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by powerforce

Jeg blir nødt til å bøye meg i støvet og innrømme at potta ER skadet. Fant en del riper på undersiden av fangeren også når jeg så godt etter, så det har sikkert blitt rygga på en stein eller noe som akkurat har vært i høyde med potta/bakfangern.

Men hvis jeg får Svendsen eksos f.eks. til å bytte eksosanlegg med "strakt" rør, så kan dem vel spare ut fangeren akkurat der skaden er...

Svendsen Eksos lager fine rør de ja. Men du kommer nok til kort med skjørtet ditt. Eller tenkte du på å få laget et lite varmeskold til å sette over skaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider