Gå til innhold

n75 ventil hvilken e best?

Ranger emnet

golfen86

Anbefalte innlegg

ser da har vert diskutert eit par ganger om n75 ventilen men hvilken e best å bruke? for ser noen skriver at n75h leverer 0,2bar meir, men då vil jo ein som er chippet få 1,6bar i lade trykk og få for lite bensin eller?

og noen skriver den leverer trykke tidligere enn dei andre men får mindre trykk lenger oppe på registere, men e da nåkken som har testet tu noe bra her? for må bytte min den e gåen og lurte på om eg sku oppgradere vis da e testa ut nåkke bra:) (har org.)

for sånn som bilen min e no så kjører eg k04turbo og den e chipet sånn at den lader ca.0.8-0.9 til 3000/omin da lader den 1.4bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår