Kimhiace Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Hehe :P gleder meg til jeg kan montere sammen bilen nå ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanToreH Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 oransje hiace,,, så perverst rått :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Da får jeg kufanger imorra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Da får jeg kufanger imorra :D hvor kjøpte du qfanger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Kjøpte ikke, fikk av onkel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Kjøpte ikke, fikk av onkel ;) heldig du da :) hehe,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 jepp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Fått taki den fangern jeg skal bygge på hiacen i dag :P og montert litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_G Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Fått taki den fangern jeg skal bygge på hiacen i dag :P og montert litt :) subaru ell??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 jepp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Fangern begynner å passe ganske bra nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Begynner å komme på plass nå :D salan det blir rått ;) Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Meget bra Kim! Bygger den litt mye ut eller det er bildet som bedrar? :) Er bilen senket på bildene der? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Hehe takk takk :) er nok bare bildene ja ;) ja, den er nesten max nede nå, så tipper det blir fin høyde på fangern :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg