m4gnus Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Jeg lagde denne til den ukentlige konkuransen på gtplanet: Jeg vet at gjørma ser litt småfake ut:op Komentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 nice.. pent stykke arbeid her... :D har du orginalbilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Stilig. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 her er originalen: http://www.troms.skolekom.no/~19010mafl/hummer_h1_2004_023.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Hva er da dette? en H4 ? :P var ganske søt egentlig .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Ser ut som bilen har krympet betraktelig.. :) Nå er orginalen Monster stor.. og denne ser ut som en liten pickup.. :) Men, nice.. sikkert vært et rått leketøy :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 det var stilig ja..men jeg er skuffa over at du har fjernet maskuliniteten da.. måkke gjøre en sånn bil femi vettu lol men ellers..bra stykke PS :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by The cowboy det var stilig ja..men jeg er skuffa over at du har fjernet maskuliniteten da.. måkke gjøre en sånn bil femi vettu lol men ellers..bra stykke PS :) Akkurat det synes jeg Hummer har klart ganske bra selv med H2, og spesielt H3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg