16vturbo Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Må bare si det med en gang at det IKKE er MEG som har prestert dette. Har tatt på meg å fikse det. Bilen er en BMW E46 316 M42 Som jeg bytta clutch på for ikke så alt for lenge siden. Men han som eier den tenker som ei kjerring for å si det mildt! Han har klart å fylt 2 liter 10w40 i kjølesystemet. Hvordan ville dere flusha systemet? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Noen omganger med reint vann og en god kjøretur. Både sitronsyre og oppvaskmiddel er fint til rens. Fylle opp med kjølevæske og la han ha bilen en tid, så flushe den me noe egnet Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ja det må bli noe slikt :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Oppvaskmiddel er supert siden dette ikke skummer. Koble fra alt å spyl gjennom med hageslange. Fyll opp med vann og knus noen tabeletter eller litt pulver i ekspansjonstanken. Kjør så bilen varm slik at termostaten åpner og du får flushet hele systemet. Gjenta gjerne dette to tre ganger for å ha spylt gjennom hele systemet. Fyll så opp med frostveske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg