Dissey Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Er det noen som vet hvordan en får av dørlistene på siden av bilen på en 35i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Jeg tror de er klipset fast? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Tror det jeg også, men hvordan få de av ? Vet ikke hvordan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Dissey Tror det jeg også, men hvordan få de av ? Vet ikke hvordan. skal du lakke nå? har tenkt på det samme jeg også. står det ikke noe i "haynes" boka da? ps er du fortsatt ypp på å selge fram lykta di? i så fall pris? PM? mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Har ikke haynes boka, men kanskje lurt å ta en titt. Klart jeg vil bli kvitt noen deler. trenger penger til nye speil. :) hva med 350 kr ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Dissey Har ikke haynes boka, men kanskje lurt å ta en titt. Klart jeg vil bli kvitt noen deler. trenger penger til nye speil. :) hva med 350 kr ?? hva slags speil snakker vi? jeg er også litt ypp på nye speil etter hvert.. men har ikke funni noen fine.. hmm 300-350 ja sikkert en grei pris det :) lure på hvordan det blir med porto jeg.. hmm er jo ikke store delen det er snakk om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Vet ikke helt det med porto jeg heller. Det er ikke så mange speil å velge mellom. Har de vanlige m3 speil og dråpe speil. Har ikke funnet noen andre som passer ennå, men leter fremdeles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Dissey Vet ikke helt det med porto jeg heller. Det er ikke så mange speil å velge mellom. Har de vanlige m3 speil og dråpe speil. Har ikke funnet noen andre som passer ennå, men leter fremdeles hvor har du funnet m3 speil? pris? har bare funnet noen stygge m3 speil og dråpe speil i dtm katalog.. sikkkert noen her på forumet som vet om det med porto.. hvor mye tru du da? litt dau født og kjøpe den for 350 hvis det blir 200 i porto hehe ell e tar den da og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 jeg vet at mattig har speil, bare å se på hjemme siden deres, hakke peil på pris , men er vel rundt 1000 kr tenker jeg. Titter en del på svenske sider for å se om de har noen billige. er ikke så langt å dra dit. porto kommer vel ikke no særlig mer enn 100 kr skulle jeg tro ? har du fått deg grill da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 hehe.. de har faktisk 2 greie speil i cd-cardic katalogen... vet det er litt jalla m cd-cardic ;) men ser jo brae ut! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 fåt ta meg en titt i katalogen der da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by [kj] hehe.. de har faktisk 2 greie speil i cd-cardic katalogen... vet det er litt jalla m cd-cardic ;) men ser jo brae ut! m3 speil? tøøøøøøøft! de er jo rimelige å da :D for jeg regner med at du ikke tenker på "turbo speilan" hehe de med sånn plastikk "belg" vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 m3 speila duger de, Mattig har noen kulere men de er alt for dyre. fremdeles interesert i lykta eller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jeg har et sett ubrukte m3 speil, ikke engang åpnet esken! de er chromma, men kan lakkeres i bilens farge.. Jeg har kun fester til golf3, men disse koster 50-100 kr der jeg kjøpte speilene..( garvik's autospar) kostet meg 1200, noen interiserte?? er somsagt helt ubrukte og uåpnet Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 NB! bildet er fra hjemmesiden til autospar.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg