Viking067 Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by famir Hva gjør du hvis det kommer en isbjørn?? Holder øye med den.Kommer den for nærme så må en skyte skremmeskudd, eventuelt hive et knallskudd foran den slik at den stikker.En kan også lage mye bråk o.l slik at den blir skremt.Er det muligt så må en prøve å komme derifra.De er som oftest bare nysgjerrige. Angriper den og liv er i fare så er det bare en ting å gjøre og det er å skyte for å drepe.Det er da siste utvei og fører til etterforskning og avhør hos sysselmannen siden isbjørnen er fredet. Personligt håper jeg at det aldri skjer.De dyra er majestetiske! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Tenkte meg en tur opp til Strømmen nå, bare en time opp ca... Og i morra blir det drekking.... Lenge leve flatfylla.... ;) Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Jeg skal jobbe i helgen. Men bremsingen skal jeg greie å få med meg. Da er vi 3.....:o - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Hmm, ikke noe voldsomt program, men i dag (lørdag) skal jeg hjelpe en kamerat med å skifte støtdempere på bilen hans (Audi 100), i kveld skal jeg vel kanskje en tur på by'n, i morgen skal jeg hjelpe nevøen min (17 år) med å montere neonlys og plexiglassvindu i pc'en hans (!!).. Når han først skal ha så harry pc tror jeg at jeg skal kjøpe en Wunderbaum og henge inni boksen sånn at det stinker av luften som viftene blåser ut, hehe! :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 h4w h4w. =) Sitter på data party. =D Skal mekke meg en spinnevideo med en av nørdene som er her sitt kamera. ;) hirr hirr Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg