vinjen1 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 heisann jeg har fått en vibrering i clutchpedalen når jeg trykker den inn under kjøring. noen som kan si meg hva som er galt? på forhånd takk :wonder: mvh vinjen1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Kast i svinghjul? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Defekt utløserlager. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinjen1 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 hmmm, da er vel det enkleste å begynne med utløserlagret da? : ) tusen takk for svar folkens : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg