El_diablo Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Noen som var på bilexpo i Bergen i dag? Jeg var der og kan si så mye at det var mye fett der. Noen som har bilder? Porschen fra GIS 4 var der, den som er på bonusfilmen. Cayenne Turbo, GT3, Dodge Viper GTS, Subaru WRX Sti, caterham, diverse corvette, masse fete felger, diverse cosworth, Lambo. Contach, DeTomaso, Nissan 350Z, Mazda RX7, Diverse Amcars, hot rod`s, rally biler, diverse versting mercer, rå selvbygg, heftige anlegg og listen fortsetter... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Var ganske lite der. Det kuleste med bilexpo var å stå ved trappen og se når de damene gikk opp og ned trappen :D :D D :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 ja, var litt snadder med innleide babes i miniskjørt... Dro dit en geng til for å se litt mere, litt pga bilene og litt pga damene... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Porschene var nok det som fanget min oppmerksomhet. Likte ikke den itsfun Porsche. Litt for mye av det gode. Men den orginale GT3'n var rå. Ikke minst de 2 blå 993'ene. Og ikke glemme den oransje 914 som stod der! med 2.7L motor! Mye som stod på ønskelisten, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Ja, det var mye rått... Fikk sett litt nærmere når jeg var der litt senere på kvelden sammen med en kompis, pga da var det ikke så mye folk der. Fikk prøvesitte Lexusen til Bilradiospesialisten med det råe anlegget, kostet bare 250.000. Bare cd-spilleren kostet 35.000 Its`fun porschen, er litt overdrevet utseende messig, men den har da en jævlig rå motor... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Quarnis var det vel den porschen het? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Nå har det vel seg slik at det er karen som eier porschen som "heter" det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 likte den E 400 mercen.. taxi! :D hoho.. og Lotus'n.. den va RÅ.. Ford Focus RS e jo som vanlig usannsynlig fet Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Har noen bilder derfra? Fikk desverre ikke gått der:( Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Italiano power Noen som var på bilexpo i Bergen i dag? Jeg var der og kan si så mye at det var mye fett der. Noen som har bilder? Originally posted by Suveren Har noen bilder derfra? Fikk desverre ikke gått der:( har endel bilder,skal slenge dem ut imorra nå er jeg trøtt:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Noen som har bilder av damene der? Jeg har noen bilder på telefonen av BMW og Porschene, det er var de eneste bilene som fikk min oppmerksomhet. Men gidd ikke bruke 2,50 for å sende dem til mailen og så legge dem her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Finner bilder av både bilene og damene på http://www.evo.no Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ingen bilder av damene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Sjekk inne på forumet der. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Noen som så noe til en sølv/blå BMW E36. Tror Peder`n skulle stille ut BMW`n sin der med Supra-motor. Noen som evt har noen bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg