Gå til innhold

Bilexpo

Ranger emnet

El_diablo

Anbefalte innlegg

Noen som var på bilexpo i Bergen i dag? Jeg var der og kan si så mye at det var mye fett der. Noen som har bilder?

Porschen fra GIS 4 var der, den som er på bonusfilmen. Cayenne Turbo, GT3, Dodge Viper GTS, Subaru WRX Sti, caterham, diverse corvette, masse fete felger, diverse cosworth, Lambo. Contach, DeTomaso, Nissan 350Z, Mazda RX7, Diverse Amcars, hot rod`s, rally biler, diverse versting mercer, rå selvbygg, heftige anlegg og listen fortsetter...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschene var nok det som fanget min oppmerksomhet.

Likte ikke den itsfun Porsche. Litt for mye av det gode.

Men den orginale GT3'n var rå. Ikke minst de 2 blå 993'ene.

Og ikke glemme den oransje 914 som stod der! med 2.7L motor!

Mye som stod på ønskelisten,

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mye rått... Fikk sett litt nærmere når jeg var der litt senere på kvelden sammen med en kompis, pga da var det ikke så mye folk der. Fikk prøvesitte Lexusen til Bilradiospesialisten med det råe anlegget, kostet bare 250.000. Bare cd-spilleren kostet 35.000

Its`fun porschen, er litt overdrevet utseende messig, men den har da en jævlig rå motor...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Italiano power

Noen som var på bilexpo i Bergen i dag? Jeg var der og kan si så mye at det var mye fett der. Noen som har bilder?

Originally posted by Suveren

Har noen bilder derfra? Fikk desverre ikke gått der:(

har endel bilder,skal slenge dem ut imorra nå er jeg trøtt:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider