Eirikulv Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 hei! Jeg har en Audi A4 1.8T 1997 mod. jeg har problem med fjusking ved pådrag. Den bynner å fjuske når jeg kommer over 1 bar. jeg har skifta tennplugger, colier, coil hetter, luftmengdemåler, bensinfilter og gått over alle kontakter med elektrospray. forsatt samme drite, men det er en eller anna dagen den er heilt fin. men det er sjelden. har følgt med litt på vær forhold, men har ikke noe med saken. noen som har noe tips på hva som kan være feil? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Begynn med diagnose, det er ofte det lureste, og billligste. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikulv Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Har gjort det. Alt stemte som det skulle. fant ikke noe feil der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 hadde noe lignende med min på lavt turtall vis jeg ga full gass. bytta innsugspjeldet. blei bra da. det er elektronisk styrt. pleier å henge seg når det blir gammelt;) må ikke gjøres på merke verksted for å skjekke om det sitter fast. gjorde det på et mekonomen verksted jeg. dem bruker dataen til å justere åpninga eller noe og da ser dem at det sitter fast. er ikke sikker på at det er feilen med bilen din. men var det på min. lykke til Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Hadde samme problemet på min A4 og, tok diagnose og beskjeden "maksimalt turbotrykk oversteget" kom opp. Etter noen telefoner med folk på verksted så fikk de byttet en ventil, sitter like ved resirk ventilen. Jeg aner ikke hva den delen heter, jeg ville bare få orden på bilen. :P Så nå lader min 0,9 bar mot 1,2 før. Er jo fin lyd enda. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 N75-ventilen tipper jeg :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 N75-ventilen tipper jeg :) Stemmer på en prikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg