tenic Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 har eit lite problem som er dukket opp nå i siste.. Speedometeret go alt funker. Men KM telleren og tripp telleren sluttet plutsli å funke. Hva som kan ha skjedd ? eller hva som er gale ? Hva skal eg gjøre ?? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by tenic har eit lite problem som er dukket opp nå i siste.. Speedometeret go alt funker. Men KM telleren og tripp telleren sluttet plutsli å funke. Hva som kan ha skjedd ? eller hva som er gale ? Hva skal eg gjøre ?? skru ut tellerne dine og sjekke at alt sitter slik som det skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Det er sikkert et av drevene som har hoppet av inni speedometeret. Det er en justering der mellom speedo-wire og tannhjulene, denne har sikkert løsnet. Tar du ut instrumentpanelet er det sannsynligvis bare å justere til. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 ok takker... får sjekke det i morgen Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hørtes meget mistenktsomt ut .. noen har nok vert inni dette spedoet før.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Sonick Hørtes meget mistenktsomt ut .. noen har nok vert inni dette spedoet før.... speedoene er jo kjent for å stoppe av seg selv også, så det trenger ikke nødvendigvis å stemme. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Åpnet instrumentet for å skivte til hvite skiver hindagen.. og da fann eg ut hva som var feilen.. Det var eit tannhjul som hadde hoppa ut.. Er på bildet.. Det Grønne var gått litt ut så det ikkkje gjekk rundt.. bare å dytte det på plass og slenge på litt lim i enden så funker telleren igjen. more picture http://www.home.no/tenic/golf2/ Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg