Gå til innhold

Sports Car GT

Ranger emnet

70c

Anbefalte innlegg

Kom over et gammelt spill de hadde til salgs på Clas Ohlson. Det var nå et bilspill og kostet 98 kr eller noe. Er faktisk positivt overrasket, utover det faktum at spillet faktisk virket på min maskin. Jeg søkte litt rundtom på internett og fant ut at det var muligheter for patching, baner og biler til å putte i spillet. Så nå kan jeg kjøre en Golf 3 VR6 med heftig overstyring rundtom Nürburgringen, Monza og Silverstone. Jeg anbefaler alle å kaste inn en hundrings å få ut igjen dette spillet fra Clas Ohlson på Bystasjonen. Mulighetene for internettspill skal også være tilstede. Det som overrasket meg mest var mulighetene for innstilling av hva det måtte være: camber, gir-ratio, stivhet i dempere, vingens vinkel, dekkmykhet osv. Det er ikke så arcade som Need for speed og man klarer nødvendigvis ikke alltid svingen og smeller i rekkverket. Det blir det skader av, enten body, airdam eller wheels.

Alt i alt: et bra spill for lite penger.

Ser på nettsiden til Clas at det er utgått, men de hadde det i hvertfall på Bergen Storsenter sist jeg sjekket.

328814_Xw4.jpg

Her er en liten video filmet med digitalkamera rett på skjermen. Min datamaskin takler ikke så høy oppløsning, så derfor er nok kvaliteten mindre enn mulighetene tillater.

.MOV format:

Minisladd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Minnes jeg spillte demoen av dette spillet hos naboen på en PII 400 med ratt uten FF. Helt rått! Syntes det var gøy å kjøre, passende utfordrende, vanskelig å ligge bredt.. har lyst til å prøve det igjen. Jeg lekte meg leenge med tv-kamera-vinkel! Kjørte bortover, prøvde å breie, snurrer, burnet litt og på'n igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned en del patcher og ting til det, men det plager meg at noen av bilene ikke klarer enkelte baner. Så avsluttes spillet. Jeg har faktisk ikke begynt å bruke manuell gir på tastaturet ennå. Må bruke en del tid på å venne meg til bilene og handlingen for at de ikke skal skli eller spinne. Sånn skal et spill være. Mfafa: hehe, kjenner meg igjen med kameravinkelen. Liker å burne og sladde rundt mens jeg zoomer med kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider