Gå til innhold

Kjøpt meg Audi 80 1.9TDI Avant Automat

Ranger emnet

Pappa-K

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har akkurat kjøpt meg en Audi B4 Avant for en svært billig penge. Men da jeg ikke har den fjerneste peiling på Audi og ingen kjenninger av meg har det, så er vel alltids bilforumet et sted å starte.

Da jeg er BMW-mann i all hovedsak (Beklager så mye til Audifrelste) så har jeg vært på leiting etter coilovers til denna åttin, og finner dessverre ikke annet enn Fk til tre ganger bilens egen verdi. Er det noen her som enten har noe liggende, eller vet om et sett coilovers til en overkommelig pris? TUV er ikke viktig, men god senk er sporadisk VELDIG viktig.

Ser også etter frontfanger med blinklys og parklys(???) i en pen stripe under hovedlyktene. Er dette i all hovedsak bare en åtti cab fanger?

Er det noen som har delene nevnt under, send meg gjerne PM. Alt til denna 1994 80 avant 1.9 TDI automat.

Coilovers

Tusenmetere

Delemotor

Delekasse automat

Høyre forskjerm

4x108 felg maks 17" hva som helst

Panser

80 Cab frontfanger(??)

Emblemfri grill

S4/S6 ratt eller lignende sportsratt

Håper på at dere som har litt peil på Audi kan hjelpe en hjelpesløs grønning.

1984 VW Caddy 1.6TD

1988 BMW E30 320i "M-techII"

1995 Audi B4 80 Avant 1.9TDI m/automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en kikk på http://www.partsandretards.no/senkesett

Frontfanger med blink- og tåkelys står bl.a. på Cab, Competition, S2 og noen Coupéer.

Skal du ha deler så søk i forumet Deler til salgs eller opprett en Kjøpes-tråd under Deler ønskes kjøpt

:)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider